Hjertestarter service

Uanset hvor du holder til, kan vi tage os af din hjertestarter

Ring til os: 71 99 26 27
  • Vi skifter batterier og elektroder ved brug/udløb

  • Vi kommer ud og servicerer din hjertestarter årligt

  • Vi stiller et låneapparat til rådighed hvis din hjertestarter er væk

Pas godt på din hjertestarter

Når du har anskaffet dig en hjertestarter, er det vigtigt at der bliver passet godt på den.

Ved at indgå en tryghedsaftale med os får du en aftale som sikrer at hjertestarteren og opbevaringen af hjertestarteren er serviceret og funktionsdygtigt.

Vi besøger dig en gang om året hvor vi gennemgår udstyret og afholder en tryghedsskabende samtale med dig omkring eventuelle nye tiltag såsom udbringerordninger mm.

EN TRYGHEDSAFTALE ER DIN SIKKERHED

En tryghedsaftale er din sikkerhed for, at din hjertestarters procedure for vedligehold bliver fulgt til punkt og prikke. Der findes efterhånden mange typer hjertestartere på det danske marked og vedligeholdelsesprocedurerne er forskellige for hvert enkelt apparat.

Mange hjertestartere opbevares i forskellige typer af skabe. Hvis din hjertestarter er opbevaret i et af disse, gennemgår vi også det ved serviceeftersynet.

Skulle din hjertestarter ske at være opbevaret på en uhensigtsmæssig måde, vejleder vi dig til, hvordan du kan rette op på det. Eksempler på uhensigtsmæssige opbevaringer: hjertestartere i udendørs i opbevaringsudstyr uden opvarmning, eller hjertestartere i direkte sollys uden mulighed for at sænke temperaturen.